lördag 21 juli 2007

Matte bortrest


Jag och hundarna har varit uppe i stugan ett par dagar medans matte har varit i London på kurs. Hon skulle kommit hem igår men alla flyg var inställda och nu måste hon åka till Paris för att ta ett flyg hem. Hoppas detta nu fungerar eftersom det är dags för utställning på Söndag, jag får träna på att springa med Piri och få henne att stå fint idag, köttbullar ska jag också åka och köpa. Tina kommer nog att vara väldigt trött när hon väl kommer hem så det blir väl jag som får ställa ut Piri i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju tur att du har ställt ut hundar förr!
Det går säkert bra vilken av er som än ställer ut Piri.
Vi ses i morgon!
/Johanna

Anonym sa...

Nu sitter matte på Charles de Gaulle flygplatsen i Business class laugen (enda biljett som fanns kvar) och håller tummarna för att vädret håller i sig så vi kommer iväg ikväll. Är i så fall hemma vid 1 tiden skulle jag tro!
"Klapp i rumpan och spriiiiiiing!"
//tina